مرکز ترک اعتیاد خصوصی آجودانیه

مرکز ترک اعتیاد خصوصی آجودانیه | کمپ ترک اعتیاد آجودانیه تهران

اشتراک بذار برای عزیزت ...

4.9/5 - (53 امتیاز)

یکی از مراکز موثر به منظور ترک اعتیاد، مرکز ترک اعتیاد خصوصی است که برای انجام این کار از روش‌ های مختلفی برای ترک انواع مواد مواد مخدر ، مواد محرک ، مواد توهم زا و … بهره می گیرند. اکثر خانواده هایی که درگیر اعتیاد هستند دوست دارند برای رفع این مشکل به بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی مراجعه کنند.
در اکثر اوقات توصیه می شود که از میان کمپ های ترک اعتیاد ، کمپ های خصوصی گزینه بهتری هستند ; چرا که مراکز های خصوصی خدمات بهتری ارائه می دهند و بیماران روند درمانی خود را در محیط کاملاً آرام با امکانات رفاهی مجهز می گذرانند.
کمپ ترک اعتیاد آجودانیه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور در محیطی زیبا و دوستانه، زیر نظر کادری مجرب و حرفه ای از پزشکان ، مدد یاران و دیگر افراد متخصص و با سابقه در زمینه های گوناگون آغاز کرده است. درکلینیک تخصصی ترک اعتیاد آجودانیه از جدید ترین متد های درمانی و مشاوره ای برای ترک اعتیاد بیماران استفاده می شود.
مدت دوره های درمانی در این کلینیک تخصصی ترک اعتیاد 21 روز است که در طی این مدت یک تیم درمانی مجرب شامل پزشک ، روانپزشک،روانشناس،روانکاو و مددیار همراه بیماران محترم می باشند.

مرکز ترک اعتیاد خصوصی چگونه جایی است؟

یکی از مهمترین دغدغه‎ های افراد و خانواده ‎های بیماران ، کیفیت کمپ ترک اعتیادی است که قصد دارن فرد بیمارشان را در آنجا بستری کنند. یک مرکز ترک اعتیاد باید از لحاظ کمی و کیفی دارای مشخصات برجسته ‎ای برای افراد مدد جوی خود باشد.
اگر یک کمپ ترک اعتیاد فضای مناسب و دلبازی داشته باشد و افراد از لحاظ امکانات اسکان موقت خود در مرکز ترک اعتیاد دچار کاستی نباشند به حتم مراحل ترک اعتیاد آنها به درستی سپری خواهد شد. پس امکانات ظاهری یک کمپ از لحاظ جای اسکان ، نظافت ، نظم و قواعد فیزیکی باید در شرایط مناسب و ایده آلی باشد.
یکی دیگر از فاکتور های بسیار مهم برای یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی، شرایط روحی ، روانی و عاطفی حاکم بر فضای کلی کمپ ترک اعتیاد است. اگر یک مرکز ترک اعتیاد دارای شرایط معنوی لازم از لحاظ عاطفی و روحی مناسب نباشد نمی ‎تواند پاسخگوی نیاز های عاطفی و روانی یک معتاد در حال بهبودی باشد. در کمپ ترک اعتیادی که خدمتگزاران و مددیاران آن مکان دارای میزان بهبودی و تجربه نسبی هستند و همچنین با اصول ۱۲ قدمی آشنا هستند به حتم شرایط بسیار بهتری برای کمک به معتادان دیگر را دارا می ‎باشند.

مطالعه مطلب
کمپ ترک اعتیاد یک ساله چیست ؟

بهترین کمپ خصوصی ترک اعتیاد چگونه است ؟

بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی مکانی است که در درجه اول از کادر درمانی مجرب و حرفه ای تشکیل شده باشد و افرادی که در این مرکز به کار مشغول هستند به کار خود علاقه مند بوده و به فرد معتاد به چشم بیمار نگاه کنند نه به چشم یک مجرم.
داشتن پشتوانه مالی قوی، همچنین امکانات درمانی و رفاهی مطلوب از جمله شرایط دیگری است که یک کمپ ترک اعتیاد باید داشته باشد. هر چه امکانات مجموعه کمپ بیشتر باشد شرایط برای کمک به فرد معتاد هم بهتر خواهد بود.
استفاده از علم روز و بکارگیری جدیدترین متدهای درمانی نیز از جمله موارد مهمی است که یک کمپ ترک اعتیاد را از سایر کمپ ها متمایز می کند. برگزاری جلسات ماتریکس بر پایه مدل درمانی ماتریکس که از موثرترین جنبه های روش های درمانی مختلف استفاده می کند.

 

خدمات کمپ ترک اعتیاد خصوصی آجودانبه :

از لحظه ای که قدم به کمپ ترک اعتیاد آجودانیه می گذارید، به مراقبت های دلسوزانه ، جامع و مشارکتی متصل می شوید که با نیازهای فردی شما مطابقت دارند.

کمپ ترک اعتیاد آجودانیه به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد یک رویکرد جامع ارائه می دهد و مشکلات جسمی و ذهنی شما از جمله درمان مشکلات روانپزشکی زمینه ای که اغلب با اعتیاد مرتبط است را مورد بررسی قرار می دهد.

از جمله از خدمات دیگر کمپ آجودانیه :

• ارائه خدمات روان درمانی و نوروفیدبک یا کلاس های کاهش اضطراب و تنش های عصبی
• ارائه خدمات درمانی و تفریحی متنوع محیطی امن و سرگرم کننده برای بیماران
• ارائه خدمات رفاهی مانند فروشگاه مجهز ، محوطه و فضای سبز و استخر چهار فصل و …
• ارائه خدمات ورزشی مانند سالن های بدنسازی و …
• ارائه کلاس های انگیزشی و زندگی موفق و …
• مشاوره در تمام مراحل ترک همراه بیماران حتی پس از بهبودی

مطالعه مطلب
ترک قرص خواب

 

هدف های کمپ ترک اعتیاد خصوصی

از مهمترین اهداف کمپ ترک اعتیاد خصوصی ، ایجاد یک فضا و محیط مناسب و سرشار از آرامش و احترام برای باز توانی و درمان مصرف کننده است. محیطی که شخص معتاد احساس تحقیر شدگی و مجرم بودن نداشته باشد و با آن مانند یک انسان عادی و بیمار که نیاز به درمان دارد، رفتار شود.
دومین مورد از اهداف کمپ ترک اعتیاد قرار گرفتن شخص در محیطی است که عاری از هر گونه مواد اعتیاد آور بوده و فرد به هیچ عنوان نتواند به این مواد دست پیدا کند.
سومین مورد فراهم کردن محیطی مناسب برای زندگی شخص بیمار به مدت کوتاه و امکان دیدار و ملاقات با دوستان، آشنایان و خانواده به جهت برخورداری از حمایت های روحی آنهاست. از دیگر اهداف کمپ ترک اعتیاد آموزش مهارت های ارتباطی و بیان مشکلات ، احساسات و آشنایی با افراد مشابه و ترک کرده و کمک گرفتن از آنها برای طی کردن فرایند ترک اعتیاد است.

 

هزینه کمپ خصوصی و دولتی چقدر است؟

افرادی که با میل خودشان و به طور داوطلبانه به کمپ ترک اعتیاد مراجعه می کنند و یا خانواده هایشان پیگیر وضعیتشان برای بستری شدن در کلینیک هستند می بایست نسبت به پرداخت هزینه کمپ ترک اعتیاد اقدام کنند. هزینه قابل پرداخت برای سپری کردن دوره های بهبودی معمولا بیشتر از ماهی ا میلیون تومان است. این مبلغ را یا خود فرد بیمار پرداخت می کند یا خوانواده اش. لازم به ذکر است هزینه کمپ ترک اعتیاد خصوصی با هزینه کمپ دولتی به دلیل تفاوت ها در امکانات رفاهی و مواردی از این دست قابل مقایسه نیست و معمولا اختلاف زیادی دارد.
ضمنا بعضی از کمپ ها از دارو های حین درمان استفاده می کنند که در این صورت فرد باید مبلغ این دارو ها را بپردازد. البته در صورتی بیمه درمانی داشته باشید، ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه می دهد و فرد باید ۳۰ درصد مابقی را پرداخت کند.

مطالعه مطلب
عوارض مصرف استروئید ها + موثر ترین روش برای ترک استروئید ها

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها و خدمات در کمپ آجودانیه با ما در تماس باشید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

فهرست مطالب

پذیرش اورژانسی و ارائه خدمات در این مرکز به صورت 24 ساعته می باشد و تیم درمان و پذیرش کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به بیماران و خانواده هایشان می باشند.

دوست داری از اعتیاد نجاتش بدی؟

همین حالا با ما تماس بگیر...
به بالای صفحه بردن