تفاوت کلینیک ترک اعتیاد با کمپ چیست ؟

تفاوت کلینیک ترک اعتیاد با کمپ چیست ؟

اشتراک بذار برای عزیزت ...

4.6/5 - (10 امتیاز)

کمپ ترک اعتیاد بهتر است یا کلینیک ؟؟

بسیاری از خانواده هایی که یکی از عزیزانشان درگیر بیماری اعتیاد است، تمایل دارند بدانند که تفاوت کلینیک ترک اعتیاد با کمپ در چیست؟ کدام یک برای درمان بهتر است؟ از جمله تفاوت های کلینیک و کمپ ترک اعتیاد در روش های درمانی پزشکان در این مراکز مختلف است.

پزشکان با توجه به وضعیت و شرایط بیمار در طی مدت زمانی عملیات سم زدایی سریع از بدن را انجام می دهند. به طور کلی نیاز اصلی برای ترک اعتیاد یک کلینیک فوق تخصصی خوب و حرفه ای است که محیط کاملا امن و آرامش بخش داشته باشد.

این کلینیک ها باید بهترین خدمات کیفیت و درمانی را ارائه دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت کلینیک ترک اعتیاد با کمپ ترک اعتیاد بپردازیم.

 

کمپ ترک اعتیاد آجودانیه 

شرح کامل تفاوت کلینیک و کمپ ترک اعتیاد

در مرحله اول برای ترک اعتیاد، محیط آرام و بدون هیچگونه استرس و ناراحتی های احتمالی برای بیماران در کمپ و یا کلینیک های ترک اعتیاد اهمیت دارد. کلینیک ترک اعتیاد مراکزی فوق تخصصی برای درمان اعتیاد هستند. در کلینیک ترک اعتیاد بیماران پس از گذراندن دوره های مختلف تحت مراقبت های دقیق روانشناسان و روانپزشکان قرار می گیرند. در این مرحله وسوسه های بیمار به طور کامل تحت کنترل قرار می گیرد. همانطور که می دانید بسیاری از مصرف کنندگان بعد از ترک هم همچنان به علت عوارض مصرف مواد مخدر دچار بیماری ها و ناراحتی های روحی و روانی می شوند.

مطالعه مطلب
خود درمانی اعتیاد و مشکلات آن

در این موارد روانشناسان و روانپزشکان که در کمپ و کلینیک های ترک اعتیاد حضور دارند، با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای این رفتار بیماران را تحت کنترل قرار می‌دهند. کاملا مشخص است که در این صورت بیماران به صورت ریشه ای و تخصصی با اعتیاد خداحافظی خواهند کرد.

در ابتدا باید آزمایش های مختلفی از از بیماران گرفته شود تا مشخص شود که نوع اعتیاد آنها چیست و بهترین روش سم زدایی برای آنها چه نوع روشی است ؟ برای مثال فردی را تصور کنید که به تریاک اعتیاد دارد، در این صورت نوع درمان این فرد نسبت فرد دیگری که اعتیاد به شیشه و یا سایر محرک ها دارد، کاملاً متفاوت است.

به طور کلی جلسات روان درمانی، خانواده درمانی، سکس تراپی و … بعد از دوران سم زدایی بدن انجام می‌شود تا فرد به طور کامل و با روحیه خوب و مناسب وارد جامعه شود و بدین صورت به زندگی عادی خود بازگردد.

کمپ ترک اعتیاد هم ویژگی ها و امکانات بسیار خوبی برای بیماران در نظر دارند، اما باید بدانید که انتخاب نادرست کمپ برای ترک اعتیاد ریسک بالایی را به همراه خواهد داشت. زیرا تمامی کمپ ها شرایط بهینه را برای بیماران در نظر نمی گیرند. به همین علت در انتخاب ترک اعتیاد حتما باید مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. کمپهای باسابقه و معتبری مانند کمپ ترک اعتیاد آجودانیه با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای بهترین گزینه برای درمان است.  در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد کلینیک ترک اعتیاد بدست آورید.

مطالعه مطلب
تاثیر ورزش بر اعتیاد

 

چگونگی ترک اعتیاد در کلینیک و کمپ

توجه به شرایط روانی افراد بیمار هم در کلینیک های تخصصی ترک اعتیاد به خصوص در کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه بسیار اهمیت دارد. بهترین روشهای سم زدایی در کمترین زمان ممکن و یا حتی به تدریجی برای این افراد در نظر گرفته می شود تا به راحتی بتواند خود را از زندان مخدر و محرک ها رها سازند.

نکته قابل توجه این است که روند سم زدایی از بدن و یا روان‌درمانی کاملاً با یکدیگر متفاوت است و با توجه به شرایط افراد در نظر گرفته می شود. به طور کلی همه ما می‌دانیم که اعتیاد یک بیماری بسیار سخت است، به همین علت حتما نیاز است که حتما بیمار تحت کنترل بهترین کلینیک ترک اعتیاد با پزشکان و متخصصان حرفه‌ای قرار بگیرد.  کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه با دارا بودن حرفه ای ترین پزشکان و متخصصان در سدد کمک به این نوع بیماران است.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوب و مفیدی در مورد تفاوت کلینیک ترک اعتیاد با کمپ بدست آورده باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

فهرست مطالب

پذیرش اورژانسی و ارائه خدمات در این مرکز به صورت 24 ساعته می باشد و تیم درمان و پذیرش کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به بیماران و خانواده هایشان می باشند.

دوست داری از اعتیاد نجاتش بدی؟

همین حالا با ما تماس بگیر...
به بالای صفحه بردن