هزینه سم زدایی سریع برای ترک اعتیاد

سم زدایی سریع ترک اعتیاد

اشتراک بذار برای عزیزت ...

3.8/5 - (87 امتیاز)

هزینه سم زدایی سریع برای ترک اعتیاد

اولین قدم برای رهایی از اعتیاد، پاکسازی یا سم زدایی بدن است که حتما باید به صورت اصولی و تحت نظر پزشک انجام شود تا مواد اعتیاد آور به طور کامل از بدن دفع شوند و فرد مجدد سلامتی بدنی و روانی خود را به دست بیاورد. پزشک با توجه به شرایط روحی روانی، وضعیت فیزیولوژیکی بدن و میزان اعتیاد به مواد مخدر تشخیص می دهد که سم زدایی به یکی از سه روش فوق سریع، سریع یا تدریجی انجام شود. با این حال بسیاری از پزشکان سم زدایی و دفع تدریجی مواد را به دیگر روش ها ترجیح می دهند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی سم زدایی سریع در کمپ ترک اعتیاد و هزینه های آن بپردازیم.

سم زدایی سریع ترک اعتیاد

سم زدایی سریع برای آن دسته از افرادی مناسب است که دوز مصرف و اعتیادشان پایین است و مدت زمان کوتاهی است که درگیر اعتیاد شده اند. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که اگر فرد درگیر اعتیاد مبتلا به مشکلات قلبی عروقی یا دیابت باشد، نمی توان از این روش استفاده کرد. قبل از انجام این روش برای ترک اعتیاد، ابتدا پزشک به بررسی بالینی فرد می پردازد . اطلاعات اولیه پزشکی را کسب می کند و بعد از آن تشخیص داده می شود که آیا سم زدایی سریع برای فرد مناسب می باشد یا خیر.

سم زدایی سریع ترک اعتیاد

در ترک اعتیاد با این روش، بیمار تحت بیهوشی قرار نمی گیرد و نیاز است فرد سه تا چهار روز تحت نظر پزشک باشد و سرم درمانی انجام شود. سم زدایی سریع می تواند به روش های زیر صورت گیرد:

مطالعه مطلب
بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل

سم زدایی با سرم درمانی

در این روش، سرم به فرد وصل می شود و داروها متناسب با میزان اعتیاد داخل سرم زده می شوند تا حالت خماری برطرف شود . و فرد بعد از گذشت تقریبا یک هفته، بی نیاز از مصرف دارو خواهد شد. توجه داشته باشید بعد از گذشت این بازه زمانی، روان درمانی باید ادامه پیدا کند تا فرد بتواند بدون هیچ گونه مشکل خاصی به زندگی عادی خود برگردد.

سم زدایی با بوپرونورفین

بوپرونورفین، داروی درمانی است که در کلینیک های ترک اعتیاد یافت می شود . به نوعی جایگزین مواد مخدر می باشد. دوز متعادل مصرف این دارو توسط پزشک و با توجه به وضعیت جسمانی و بیولوژیکی فرد تعیین می شود. نکته بسیار مهم این است که بوپرونورفین خود یک اعتیاد آور قوی است . مصرف طولانی مدت آن می تواند عوارض بعدی را به همراه داشته باشد.

سم زدایی با کلوئیدین

کلوئیدین، دارویی است که برای سم زدایی سریع ترک اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرد. عمدتا برای افرادی تجویز می شود که به هروئین و مورفین اعتیاد دارند.

سم زدایی با داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NASID)

این روش  بیشتر برای افرادی که به ترامادول یا قرص های مورفین دار اعتیاد دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.طول درمان می تواند چند هفته ای طول بکشد.

هزینه سم زدایی سریع ترک اعتیاد

قطعا ترک اعتیاد نیز همانند هر روش درمانی دیگری با یک سری هزینه ها همراه است .هزینه آن در هر فردی متفاوت خواهد بود و نمی توان هزینه ای را به طور قطعی اعلام کرد. آن چه که اهمیت دارد این است که اگر فردی قصد رهایی از اعتیاد را دارد و نگران هزینه هاست، در جلسات مشاوره شرکت کند تا از روند درمان و هزینه های دوره درمان مطلع شود. برای آن دسته از افرادی که نگران هزینه های درمان خود هستند باید بگوییم که طرح های ارائه شده در کمپ آجودانیه به گونه ای برنامه ریزی شده اند که شما به راحتی بتوانید از پس هزینه های خود بربیایید.و به زندگی عادی و طبیعی خود، بدون نیاز به مصرف مواد برگردید.

مطالعه مطلب
پیشگیری از اعتیاد در مدارس

عوامل موثر بر هزینه های سم زدایی ترک اعتیاد

قطعا زمانی که به کلینیک های مختلف ترک اعتیاد مراجعه می کنید، با قیمت های مختلفی روبرو خواهید شد. در این جا به شما می گوییم که چرا قیمت ها متفاوت هستند و عوامل موثر بر هزینه ترک اعتیاد را خدمت شما ارائه می دهیم.

  • مرکز یا کلینیک ترک اعتیاد

  •   نوع کلینیکی که فرد در آن بستری می شود، خصوصی یا دولتی بودن آن عاملی است که بر هزینه سم زدایی ترک اعتیاد تاثیر می گذارد . مراکز خصوصی، هزینه بیشتری را دریافت می کنند.
  • داروهای تجویز شده

    نوع و میزان دوز داروهای تجویز شده توسط پزشک، برای هر فردی متفاوت است. بالطبع، هزینه ها نیز متفاوت خواهد بود.

  • شرایط جسمانی فرد

    در افرادی که مشکلات بدنی و جسمانی دارند و به مراقبت های خاص تری دارند، از تجهیزات بیشتری برای شان استفاده می شود که هنگام تعیین هزینه ها حساب خواهد شد.

  • طول دوره درمان

    طول دروه درمان و بستری شدن هر فرد در کلینیک متفاوت است و هر چه طول دوره درمان بیشتر باشد، هزینه بیشتری باید پرداخت شود.

نکته بسیار مهم در خصوص هزینه ای که برای سم زدایی ترک اعتیاد می پردازید، این است که حتما باید از اعتبار مرکز اطمینان خاطر حاصل نمایید. چرا که اگر استانداردهای لازم رعایت نشوند، قطعا فرد با مشکلات روحی و جسمی بیشتری روبرو خواهد شد. کمپ ترک اعتیاد آجودانیه، با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور، در محیطی دوستانه و بکارگیری مجرب ترین پزشکان و کادر درمانی حرفه ای، بهترین مشاوره و خدمات را با توجه به شرایط افراد ارائه می دهد. در این کمپ، هر فرد تحت نظارت مستقیم پزشک قرار می گیرد و با شرکت در جلسات گروه درمانی و خانواده درمانی، به زندگی سالم باز خواهد گشت.

دفتر مرکزی:

پاسداران، خیابان دولت، قبل از چهارراه دیباجی، پلاک 139

02122564464

0212565906

09124031953

پذیرش اورژانسی و ارائه خدمات در این مرکز به صورت 24 ساعته می باشد. تیم درمان و پذیرش کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به بیماران و خانواده هایشان می باشند.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی سم زدایی سریع ترک اعتیاد پرداختیم.برای خواندن مطالب بیشتر حتما به سایت کمپ آجودانیه سر برنید.

مطالعه مطلب
داروی ترک اعتیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

فهرست مطالب

پذیرش اورژانسی و ارائه خدمات در این مرکز به صورت 24 ساعته می باشد و تیم درمان و پذیرش کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به بیماران و خانواده هایشان می باشند.

دوست داری از اعتیاد نجاتش بدی؟

همین حالا با ما تماس بگیر...
به بالای صفحه بردن